Lista produktów marki Miradent
W ciągu ostatnich 15 lat zespół miradent firmy intensywnie pracował nad rozwojem produktów do profesjonalnej profilaktyki stomatologicznej. Produkty te były tworzone na podstawie doświadczeń praktycznych i stale optymalizowane.
Przed 10 laty założyliśmy firmę Hager Polonia we Wrocławiu, wówczas dwuosobową i z bardzo ostrożnym nastawieniem co do reakcji na ofertę osobliwych i alternatywnych produktów stomatologicznych. Jednak zapotrzebowanie na innowacyjność, ergonomię i produkty, które ułatwiały pracę pozwoliło nam rozbudować firmę i dzisiaj zatrudniać 7 osób. W 2006 roku zakupiliśmy grunt we Wrocławiu i zamierzamy w najbliższym czasie wybudować nową większą siedzibę firmy z wydzielonym działem miradent. Produkty miradent były mało znane i świadomość profilaktyki i higieny jamy ustnej była w tamtym okresie na innym etapie. Nasze produkty były bardziej klasyczne aniżeli innowacyjne. Na początku oferowaliśmy szczotki nasączane pastą i szczotki PIC -BRUSH do czyszczenia przestrzeni międzyzębowych. Dopiero od pięciu lat dział miradent stał się samodzielny i prężnie się rozwija. Zwiększono środki na badania naukowe i okazało się, że świadomość i zainteresowanie zarówno stomatologów jak i pacjentów higienizacją jest ogromne.
Wprowadzając na rynek innowacyjne produkty zyskaliśmy opinię firmy stawiającej na jakość! Szczególnie zależy nam na szerzeniu świadomości i popularyzację higieny jamy ustnej wśród rodziców i dzieci. Stąd też nasza oferta obejmuje takie produkty jak: szczotki-figury zwierząt w różnych kształtach i grubościach włosia, zegar-klepsydrę do mierzenia czasu mycia zębów, atrakcyjne uchwyty na szczotki mocowane na przyssawkę i produkt niezbędny - tabletki i płyn do wykrywania osadu nazębnego.
Podczas targów stomatologicznych KRAKDENT 2008 zaprezentowaliśmy na specjalnym pokazie dla lekarzy stomatologów i higienistek grupę wybranych, najbardziej innowacyjnych produktów, nasza pracownica Urszula Jałoszyńska przygotowała interesujący i wnikliwy przegląd artykułów miradent. W pokazie uczestniczyło przeszło 50 stomatologów i higienistek, gdzie mogli zapoznać się z naszą najnowszą ofertą oraz mogli porównać produkty z podobnymi konkurencyjnymi na rynku. Prezentacja została pozytywnie oceniona przez lekarzy i uczestników spotkania.