Lista produktów marki Virde Polska

Virde Polska jest spółką córką firmy Virde, która powstała w 1996 roku na terenie Czech. Początkowo firma pośredniczyła jedynie w odsprzedaży asortymentu obcych firm, jednakże z czasem rozwinęła się.

Virde Polska jest spółką córką firmy Virde, która powstała w 1996 roku na terenie Czech. Początkowo firma pośredniczyła jedynie w odsprzedaży asortymentu obcych firm, jednakże z czasem rozwinęła się zarówno pod względem geograficznym, obejmując zakresem swojego działania Słowację, Polskę i Węgry, jak i pod względem produktowym – inwestując we własny park produkcyjny.

W Polsce firma Virde Polska została zarejestrowana w roku 2005, a pierwszą sprzedaż odnotowała w listopadzie 2006 roku. W ofercie firmy znajdują się obecnie suplementy diety, materiały opatrunkowe oraz kosmetyki. Warto podkreślić, iż Virdepol jest młodą, ale dynamicznie rozwijającą się spółką, która wciąż inwestuje w produkcję coraz to nowych preparatów poszukiwanych na rynku polskim.

Virde Polska, jako firma produkująca preparaty o właściwościach leczniczych, stara się realizować misję społeczną.


Podstawowym pionem biznesu spółki są kosmetyczne żele ziołowe. Pacjenci cenią je i chętnie po nie wracają. Jednakże w ofercie spółki, obok kosmetyków, znajdują się również suplementy diety oraz materiały opatrunkowe. Całość produkcji ulokowana jest w Czechach, a wyroby trafiają do odbiorców we wszystkich krajach Europy Środkowej.Warto podkreślić, iż asortyment firmy jest bardzo dynamiczny. Firma stara się słuchać swoich klientów i modyfikować asortyment, wprowadzając wciąż nowe produkty.

Świadectwem jakości produktów Virdepol jest otrzymany w 2008 roku Eko Laur Konsumenta. Jest to wyróżnienie przyznawane przez Polaków jako dowód najlepszej marki / produktu. Organizatorem programu "Laur Konsumenta" jest Przegląd Gospodarczy ukazujący się na łamach Gazety Prawnej - ogólnopolskiego dziennika zajmującego się tematyką prawną i ekonomiczną. Wyróżnienia te przyznawane są na podstawie badań przeprowadzanych za pomocą ankiet w 12 największych miastach w Polsce na około 1000 respondentów. Oceniana jest znajomość marki, jakość produktu, chęć rekomendacji znajomym, przywiązanie klienta do marki oraz wpływ doświadczeń osobistych na decyzję zakupu.

Nieustannie czynimy starania, aby nasze produkty jak najlepiej spełniały Państwa oczekiwania... 

Jest 2 produktów.

Pokazano 1-2 z 2 pozycji