Lista produktów marki Nivea

NIVEA jest marką, która łączy w sobie tradycję i nowoczesność, symbolizuje połączenie gromadzonego przez lata doświadczenia z innowacyjnym charakterem produktów spod niebieskiego znaku.

Rok 1911 to narodziny Nivea Creme, pierwszego na świecie kremu, który był produkowany na skalę przemysłową.
Ojcami sukcesu, którym było opracowanie kremu, są: dr Oscar Troplowitz, prof. Paul Gerson Unna oraz dr Isaac Lifschutz.
Oscar Troplowitz wykorzystał nową substancję - Euceryt, jako podstawowy składnik kremu.
Oprócz Eucerytu, który służył powiązaniu delikatnych olejków z wodą, krem zawierał również glicerynę, trochę kwasku cytrynowego oraz, dla dodania subtelnego zapachu, olejek różany i konwaliowy.
Krem ten, dzięki stabilnej konsystencji, posiadał czysty biały kolor.
Nawiązując do obowiązującego w medycynie języka łacińskiego dr Troplowitz nadał śnieżnobiałemu kremowi nazwę NIVEA, pochodzącą od łacińskiego nix, nivis - śnieg.
Żółte pudełko ozdobione lekkimi, zielonymi ornamentami roślinnymi nawiązywało do popularnego kierunku w sztuce tej epoki - secesji.
Pierwszą reklamą kremu Nivea było opracowanie ogłoszenia "Portret kobiety z gwiazdami".
Wykorzystano w niej cechy panującego wtedy na przełomie wieków ideału kobiety delikatnej "Femme fragile".
Prawie uduchowiona kobieca twarz "unosi się", otoczona gwiazdami.
Dzięki umieszczeniu informacji w blokach tekstowych, romantyczny wizerunek kobiecy połączony został z nowoczesnymi, dążącymi do prostoty formy tendencjami tamtego okresu.
To stylowo zaaranżowane ogłoszenie reklamuje asortyment Nivea obejmujący już w roku 1912 mydło, krem i puder.
Produkty te, jak podaje reklama, zachowują urodę, zdrowie i młodzieńczą świeżość skóry.
Na uwagę zasługuje fakt, że w owych czasach jedynie wąska grupa społecznie uprzywilejowanych osób mogła sobie pozwolić na regularne stosowanie produktów kosmetycznych.

Dopiero w 1925 roku zmieniono romantyczne, utrzymane w stylu secesyjnym opakowanie na optycznie dużo prostszą, trafniejszą formę: niebieskie pudełko z białym napisem Nivea.
Oprócz kampanii reklamowej "Dziewczęta Nivea", wprowadzono także kampanię "Chłopców Nivea", która odniosła duży sukces.

W 1959 roku pojawiło się na pudełku po raz pierwszy logo Nivea z charakterystyczną pochyłą czcionką słowa Creme.
W zasadzie tamto opakowanie jest bardzo zbliżone do tego, które mamy obecnie na rynku.
Krem był już na tyle znany na arenie międzynarodowej, iż nie trzeba było specjalnych wyjaśnień na opakowaniu.
Obecnie Nivea propaguje w swoich kampaniach reklamowych ludzką bliskość.
Nivea reprezentuje podstawowe wartości ludzkiego życia, takie jak zaufanie, harmonia
i sympatia.

Nivea jest teraz marką dla każdego i w każdym okresie swego rozwoju kierowała się ku stale zmieniającym się życzeniom konsumentów.



Jest 70 produktów.

Pokazano 1-9 z 70 pozycji